Luotettavaa ja nopeaa palvelua ompelualan yrityksille

Yrityspalveluiden käyttäjäksi rekisteröityminen

Yrityspalveluihin pääsy edellyttää käyttäjäkohtaista rekisteröitymistä. Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoite ja salasanana käyttäjän itse luoma salasana. Rekisteröitymisen yhteydessä kysytään käyttäjän omien tietojen lisäksi toimitus- ja laskutustietoja. Tarkastamme yrityksen tiedot aina ennen tunnuksien myöntämistä.

Yrityspalveluidemme käyttöoikeuden myöntäminen perustuu omaan harkintaamme. Asiakkaana yrityspalveluissamme on yleensä erilaisia ompelualan yrityksiä, jotka harjoittavat esimerkiksi korjausompelua tai valmistavat tuotteita myyntiin. Yrityksiä, joiden toimialana ei ole ompelu tai toimialana on esimerkiksi kankaiden tai ompelutarvikkeiden myynti, palvelemme yleensä kuluttajaverkkokauppamme kautta.

Käyttöoikeutta myöntäessämme olemme kiinnostuneita siitä, mitä yrityksesi tekee. Mikäli tietoa ei ole helposti löydettävissä netistä, pyydämme lyhyttä vapaamuotoista kertomusta yrityksesi toiminnasta sähköpostitse osoitteeseen myynti@ompelijanmaailma.fi .

Mikäli yritysmuotosi on osuuskunta, pyydämme sinua lisäksi toimittamaan meille todistuksen osuuskunnan jäsenyydestä yritystunnuksia pyytäessäsi sekä vuosittain aina vuoden alussa.
Mikäli yritystoimintasi tai jäsenyytesi osuuskunnassa päättyy tai siinä tapahtuu muutoksia, ilmoitathan asiasta viipymättä meille.

Ota rohkeasti meihin yhteyttä oli yrityksesi iso tai pieni, niin mietitään, miten voisimme parhaiten palvella juuri sinua ja yritystäsi. Vaihtoehtoja on erilaisia.

Kirjautuessasi tunnuksillasi yrityspalveluihimme, tulevat meille antamasi toimitus- ja laskutustiedot automaattisesti tilauksellesi ja voit tarvittaessa muokata niitä. Pystyt myös selaamaan aiempia tilauksiasi ja jatkamaan mahdollisesti kesken jäänyttä tilaustasi kolmen vuorokauden ajan.

HUOM! MIKÄLI OLET ASIOINUT AIEMMISSA YRITYSPALVELUISSAMME, KORVAA VANHA KÄYTTÄJÄTUNNUKSESI SÄHKÖPOSTIOSOITTEELLASI. MIKÄLI KIRJAUTUMINEN SÄHKÖPOSTIOSOITTEELLASI EI ONNISTU, ON MAHDOLLISTA, ETTÄ OLET ILMOITTANUT MEIDÄN AIKAISEMPIIN YRITYSPALVELUIHIMME ERI SÄHKÖPOSTIOSOITTEEN. ILMOITA MEILLE TARVITTAESSA UUSI SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI, NIIN VOIMME PÄIVITTÄÄ SEN KÄYTTÄJÄTIETOIHISI.
VANHA SALASANASI TOIMII ENSIMMÄISELLÄ KIRJAUTUMISKERRALLA, JOLLOIN VOIT LUODA ITSELLESI UUDEN SALASANAN.

Mikäli tiedoissa ei näy kaikkia aiemmin meille ilmoittamiasi toimitus- ja laskutustietoja tai niissä on jotakin muutettavaa, ota meihin yhteyttä.

Laskutus ja toimitus

Kun saamme tilauksen yrityspalveluiden kautta, lähetämme asiakkaalle sähköpostilla ennakkolaskun (pdf-liitetiedosto) tilatuista tuotteista. Laskulla näkyy hintatietoineen kaikki ne tilatut tuotteet, jotka löytyvät heti varastosta ja jotka lähetetään asiakkaalle. Laskulla näkyy myös valitsemasi toimitustavan mukainen todellinen toimituskulu.

Kun maksusuoritus näkyy tilillämme tai olemme saaneet sähköpostilla kopion maksusuorituksesta, postitamme tilatut tuotteet mahdollisimman nopeasti. Mikäli haluat ennakkolaskusi sähköisenä (e-lasku), ilmoita meille myös verkkolaskutusosoite ja verkkolaskun välittäjän osoitetieto. Yrityspalveluissa on verollisen hinnan lisäksi näkyvissä myös tuotteen arvonlisäveroton hinta.

Yrityspalveluiden asiakkaalla on mahdollisuus valita maksutavaksi myös MAKSUTURVAN luotollinen Svea Lasku (maksutapaveloitus 3% laskun loppusummasta), joka antaa maksuaikaa vähintään 14 päivää tai Svea Erämaksu, jolla maksu voidaan jakaa osiin. Maksuturvan maksutavat edellyttävät verkkopankki-tunnistautumista ja myönteistä luottopäätöstä.

Palaa etusivulle.